söndag 25 juli 2010

en vecka kvar, en vecka kvar, en vecka kvar, en vecka kvar...

Ja halleluja, nu är det snart min tur att gå på semestros. Bara en vecka kvar och den ska spenderas på avdelning. Tur det för då går tiden lit fortare. På torsdag kommer mam&pap hit. Sen ska vi roadtrippa upp till Umeå och jag ser verkligen fram emot det. Senast igår längtade jag efter att åka bil för det händer så sällan. Påminn mig gärna om det efter typ 30 mil i bilen när jag förmodligen kommer va less.

Ser ju i kommentaren i inlägget innan här att ryktet spridit sig om mitt vita nagellack. Klart jag kan visa bild. Sån är jag. Ni önskar, jag levererar. Och som bonus: det gula lacket jag sportade härom veckan. Jag gillarom båda.


Nu ska jag fortsätta se Flyga drake, den är fin. Amen.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Läste Flyga Drake en gång, jag dog av ledsamhet nästan. Tänkte se den ikväll, men den passade inte min söndag riktigt. Kämpa på sistveckan för sen är det freedom a la Hoff! Nu soven här, imorgon tvätt, imorgon inget jobb, imorgon startar min ledighet. Kram och sov gott i Götet!

Johanna sa...

mycket fint! :)